مکان های تفریحی پاریس

مراکز تفریحی پاریس

مناطق تفریحی پاریس

پاریس یکی از جذاب ترین و منحصربفردترین شهرهای جهان است که توریست ها و گردشگران میتوانند زمان بسیار خوبی را در این شهر بگذرانند. مکان های تفریحی پاریس آنقدر زیاد است که برای گشتن آن ها وقت کم می آورید. در این مقاله میخواهیم به معرفی بهترین مناطق تفریحی این شهر زیبا بپردازیم. 

اگر قصد سفر به پاریس دارید؛ پیشنهاد میکنیم پکیج های تور فرانسه را در صفحه تور فرانسه پاییز 98 مشاهده کنید. 

برای اشنایی با غذاهای فرانسه به مقاله غذاهای فرانسوی مراجعه کنید. 

کارهایی که در سفر به پاریس باید انجام داد:

بازدید و بالا رفتن از برج ایفل

مهم ترین و اولین جایی که در پاریس باید از آن دیدن کنید؛ برج ایفل است که شاهکار معماری زمان خود است. تصور این که پاریس را بدون بازدید از برج ایفل ترک کنید غیر ممکن است و دلیل اکثر مسافران برای سفر به پاریس این برج عظیم و آهنی ست. برای بالا رفتن از ایفل میتوانید بلیط تهیه نمایید و با آسانسور به بالای آن بروید و از منظره پاریس درارتفاع 300 متری لذت ببرید. 

برج ایفل در پاریس

قدم زدن در خیابان شانزلیزه

شانزلیزه یکی از لوکس ترین و گران ترین خیابان های جهان محسوب میشود که قدم زن و گشت و گذار در آن آرزوی هر کسی ست. در این خیابان رستوران ها و کافه های زیبایی وجود دارد که میتوانید در آنها به عکس برداری بپردازید. خوردن قهوه در کافه های شانزلیزه یکی از بهترین چیزهایی ست که میتوانید در سفر پاریس و گذر از شانزلیزه تجربه کنید.

خیابان شانزلیزه

قایق سواری در رودخانه سن

در شب قدم زدن در کنار روردخانه سن بسیار رومانتیک و زیباست؛ همچنین منظره ایفل در شب با چراغانی های بینظیرش یکی از تفریحات خوب و جذاب شهر پاریس است. در رودخانه سن کشتی های تفریحی برای مسافران وجود دارد که میتوانند از آنها استفاده کنند و به تفریح در این رودخانه بپردازند. کشتی کروز رودخانه سن یکی از هیجان انگیزترین مکان های تفریحی پاریس میباشد. 

کشتی کروز در رودخانه سن پاریس

بازدید از محله لاتین

محله ای قدیمی در پاریس است که دارای کالج های زیادی ست و همین باعث شده پاتوق دانشجویان باشد. معبد پانتئون نیز در اینجا قرار دارد که آرامگاه افراد معروفی مثل ماری کوری، ویکتور هوگو، ژان ژاک روسو، لوئیس بریل و ولتر است. 

محله لاتین پاریس

 

معبد پانتئون

بازدید از موزه های پاریس

اکثر افراد فکر میکنند پاریس تنها موزه ی لوور را دارد اما اینگونه نیست و تعداد زیادی موزه در این شهر قرار دارند. اگر به بازدید از موزه ها علاقه دارید میتوانید کارت موزه تهیه کنید تا بتوانید از چندین موزه با قیمت مناسب دیدن کنید. بازدید کامل از موزه لوور چندین روز زمان نیاز دارد اما بهتر است برای یک روز برنامه ریزی کنید و از قبل بخش هایی که میخواهید ببینید را مشخص کنید تا سردرگم نشوید. دیگر موزه های پاریس شامل موزه رودین، موزه هولوکاست و موزه اورسی میشود. 

موزه لوور پاریس

استراحت و پیک نیک در پارک جاردین دو لوکزامبورگ

این پارک بزرگترین پارک شهر پاریس است که میتوانید برای گذراندن وقت و استراحت به آنجا بروید. در این پارک آبشارها و مجسمه هایی هم برای بازدید عموم قرار دارد. همچنین برنامه ها و نمایش های خیابانی نیز برای سرگرم کردن مردم اجرا میشود. در این پارک کاخی نیز قرار دارد که متعلق به ملکه ماری مدیچی بوده. او دستور داده بود تا پارکی شبیه به باغ های ایتالیا برای وی بسازند تا همیشه به یاد ایتالیا باشد. 

پارک لوکزامبورگ پاریس

تفریح در کلاب های پاریس

اگر به ابن مدل جشن ها علاقه دارید به شما پیشنهاد میکنیم تا حتما یک شب را به کلاب های پاریس اختصاص دهید. کلاب ها انواع مختلفی دارند که خودتان میتوانید انتخاب کنید؛ به کدام مدل از آنها بروید. 

کلاب های تفریحی پاریس

بازدید از طاق پیروزی

طاق پیروزی را ناپلئون در اوایل قرن 19 ام برای یادبود سربازانش که در جنگ استرلیتز کشته شدند، ساخت. ساخت این بنا 30 سال طول کشید که امروزه در میدان شاردوگول قرار دارد. ارتفاع طاق پیروزی 50 متر و عرض آن 45 متر است؛ که روی دیوارهای آن اشکال زنان و مردانی که درحال جنگ با آلمانی ها هستند، هک شده است.

طاق پیروزی-مکان های دیدنی پاریس

دیدن کلیسای نوتردام

کلیسای معروف پاریس که اکثر ما آنرا با کتاب گوژپشت نوتردام، نوشته ی ویکتور هوگو، میشناسیم. این بنا زمانی به عنوان بزرگترین کلیسای اروپا شناخته میشد و دارای دو برج بلند و یک منار مخروطی است. قدمت این کلیسا حدود 800 سال است که با سبک معماری گوتینک در طی دو قرن ساخته شد. 

کلیسای نوتردام پاریس

دیدن قصر اوپرای گارنیه

این قصر لوکس و باشکوه در قرن 19 ام توسط چارلزگارنیه و تعداد زیادی معمار، نقاش و مجسمه ساز ساخته شد. در طول سال ها این قصر بعنوان محلی برای نمایش اپرا، تئاتر، کنسرت و باله استفاده میشد و امروزه نیز در زمان های مشخصی نمایش در آنجا اجرا میشود. در طبقه اول این قصر، لباس هایی که در طول سالیان برای نمایش استفاده میشد را نگهداری میکنند و در طبقه دوم سالن اصلی اوپرا قرار دارد که دارای بیشتر از 2000 صندلی برای تماشاگران است. 

قصر گارنیه پاریس

 

قصر گارنیه-مکان های دیدنی پاریس

رفتن به دیزنی لند پاریس

دیزنی لند یکی از هیجان انگیزترین مکان ها برای تفریح و گشت و گذار است که هم برای بزرگسالان جذاب است و هم برای کودکان. یکی از بهترین مکان های تفریحی پاریس دیزنی لند است که در سال 1992 توسط شرکت والت دیزنی در 20 مایلی مرکز شهر ساخته شد. قبل از آن، اولین دیزنی لند در ایالات متحده آمریکا و دومین دیزنی لند در توکیو ساخته شده بود. امروزه 5 دیزنی لند در جهان وجود دارد. در دیزنی لند تفریح های مختلفی میتوانید انجام دهید؛ از گشت و گذار در مراکز خرید و رستوران های آن گرفته تا تفریح در پارک آن. با گشت و گذار در دیزنی لند و دیدن معماری زیبا و شگفت انگیز بسیار هیجان زده خواهید شد. دیدن واقعیت ساختمان هایی که در کودکی، در کارتون های دیزنی دیده اید میتواند بسیار جالب باشد. 

دیزنی لند-مکان های تفریحی پاریس

 

دیزنی لند پاریس

لینک های مرتبط

 

2 دیدگاه برای ”مکان های تفریحی پاریس

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *