رستوران های معروف ایتالیا

رستوران های معروف ایتالیا

رستوران های ایتالیایی

ایتالیا کشوری ست دارای انواع غذاهای معروف که در دنیا مشهور هستند. تعداد رستوران های معروف ایتالیا بسیار زیاد است که غذای ایتالیایی اصیل ارائه میدهند. بعضی از این رستوران ها از چند صد سال گذشته تاکنون قدمت دارند و درحال سرویس دهی به مردم هستند. رستوران های معروف قدیمی ایتالیا را میتوان بعنوان جاذبه های گردشگری ایتالیا به حساب آورد. ایتالیا دارای انواع مختلف رستوران هاست، از رستوران های قدیمی در کوچه پس کوچه ها گرفته تا رستوران های لوکس و گران قیمت در سطح شهر. رستوران های لوکس دارای غذاهای باکیفیت است، اما هر کسی نمیتواند به آنجا برود. در رستوران های کوچک و خیابانی میتوانید غذاهایی با کیفیت خوب پیدا کنید و همچنین غذاهای ایتالیایی را با طرز پخت اصیل آن میپزند. مسافران و توریست ها میتوانند در تور ایتالیا پاییز 98 غذاهای خود را در این رستوران ها صرف کنند. 

بهترین رستوران ایتالیایی

انتخاب رستوران برای صرف غذا در سفر یکی از سختترین کارهاست؛ به خصوص اگر بار اولی باشد که به آن شهر سفر میکنید. شما خواندن این مقاله میتوانید بهترین رستوران ایتالیایی را که مطابق سلیقه تان هست را پیدا کنید و به آنجا بروید. از دیگر دانستنی های سفر که حتما باید قبل از سفر به ایتالیا درباره ایتالیا اطلاعات کسب کنید؛ دانستن درباره ایتالیا و راهنمای سفر به ایتالیا است و ما پیشنهاد میکنیم درباره آن بیشتر بخوانید.

رستوران لاکامپانا

این رستوران قدمتی حدود 500 ساله دارد و تاکنون به عنوان قدیمی ترین رستوران ایتالیا شناخته شده است. این رستوان توسط پیترو دو لا کامپانا در قرن 16 ام ساخته شده و تاکنون به صورت خانوادگی و موروثی اداره شده است. در این رستوران میتوانید اصیل ترین و قدیمی ترین غذاهای ایتالیایی را میل کنید. 

رستوران لاکامپانا

 رستوران پینسرِ 

این رستوران یکی از رستوران های رده متوسط ایتالیاست؛ اما دارای غذاهای با کیفیت عالیست که برای مسافران بسیار مناسب است. در این رستوران انواع پیتزاها سرو میشود و اکثر مشتران از این رستوران راضی هستند. 

رستوران پینسرِ 

رستوران چچینو دال

یکی دیگر از رستوران های قدیمی ایتالیا که محبوبیت زیادی در میان توریست ها دارد. این رستوران در سال 1887 تاسیس شد و از آن سال تاکنون توسط خانواده ماریانی مدیریت میشود. در رستوران چیچینو دال میتوانید غذاها و دسرهای خوشمزه اصیل ایتالیایی را با قیمت مناسب سفارش دهید و از طعم لذیذ آنها لذت ببرید. 

رستوران چچینو دال

رستوران اوستریا دل اینجگتو

این رستوران در مرکز شهر رم قرار دارد که سبکی مدرن دارد و یکی از رستوران های معروف ایتالیاست. غذاهای این رستوان به صورت مدرن و خلاقانه سرو میشود؛ یعنی غذاهای ایتالیایی را با تغییرات جدید تهیه میکنند. 

رستوران اوستریا دل اینجگتو

رستوران پپون

یکی دیگر از رستوران های قدیمی شهر رم که در سال 1890 توسط گیزپ توزی ساخته شد و تاکنون نیز به صورت موروثی و خوانوادگی اداره میشود. در این رستوان میتوانید بهترین اسپاگتی و تیرامیسو را میل کنید. 

رستوران پپون

رستوران آلفردو آلا اسکروفا

این رستوران همانطور که از نامش پیداست اولین رستوانی ست که پاستا فتوچینی آلفردو را درست کرد. این رستوران نیز یکی از رستوران های قدیمی ایتالیاست که توسط آلفردو دی للیو، در سال 1907 ساخته شد؛ همچنین غذای معروف فتوچینی آلفردو نیز توسط همین شخص اختراع شد و به نامش، نام گذاری شد. در این رستوران حتما این غذا را تست کنید و از مزه لذیذ آن لذت ببرید. 

رستوران آلفردو آلا اسکروفا

رستوران لا کاربونارا

یکی دیگر از رستوران های قدیمی ایتالیاست؛ که از سال 1906 شروع به کار کرده است و اکنون یکی از بهترین رستوران های معروف ایتالیا ست. غذاهای این رستوران نیز مانند اکثر رستوران های ایتالیایی ست و غذاهای سنتی ارائه میدهد؛ اما اسپاگتی های اینجا بسیار معروف است و سعی کنید آنرا از دست ندهید. 

رستوران لا کاربونارا

رستوران پیپرنو

رستوران پیپرنو یکی از رستوران های معروف ایتالیا در میان مسافران و گردشگران است؛ که به دسرهای خوشمزه اش معروف است. این رستوران نیز یک رستوران قدیمی ست و در سال 1860 توسط پاسیفیکو پیپرنو ساخته شد. طعم اصلی دسرهای اصیل ایتالیایی را میتوانید در این رستوران تجربه کنید و لذت ببرید. 

رستوران آنتیکا پسا

یکی از رستوران های لوکس در شهر رم؛ که بسیار معروف است و محبوب بسیاری از هنرمندان و افراد مشهور میباشد. غذاهای این رستوران، غذاهای سنتی ایتالیاست که به صورت مدرن و با دستور پخت جدید سرو میشوند. قیمت غذاهای آن نیز از 16 یورو شروع میشود. 

رستوران آنتیکا پسا

 

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *