کافه های مشهور پاریس

معرفی کافه های مشهور پاریس

کافه های معروف پاریس

یکی از بهترین تفریح ها در پاریس، کافه گردی است. در سفر به پاریس حتما باید یک بعدازظهر را برای کافه گردی برنامه ریزی کنید؛ تا بتوانید طعم قهوه اصل فرانسوی را در کافه های پاریس تجربه کنید. خیابان های پاریس پر از کافه های زیباست که در هنگام گشت و گذار در خیابان میتوانید یکی از آنها را مطابق سلیقه خود انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم تا کافه های مشهور پاریس را به شما معرفی کنیم تا انتخاب راحتتری در هنگام سفر به پاریس داشته باشید. 

اگر قصد سفر به فرانسه رادارید؛ پکیج تور فرانسه پاییز 98 را مشاهده کنید. 

کافه دولاپه پاریس

یکی از کافه های مشهور، محبوب و قدیمی فرانسه است که در سال 1975 ساخته و شروع به کار کرد. این کافه، محبوب بسیاری از نویسندگان و نقاشان فرانسوی بوده و همچنین در بسیاری از فیلم ها و نقاشی ها این کافه وجود دارد. سبک معماری این کافه را شبیه به قصر اپرای گارنیه ساخته اند؛ که در خیابان کاپوسین وتقع شده است.

کافه لو سلکت پاریس

یکی دیگر از کافه های مشهور پاریس است که با سبک معماری کلاسیک ساخته شده. کافه لو سلکت، کافه ی محبوب افراد مشهوری مثل همینگوی، پیکاسو، هنری میلر و اسکات فیتزجرالد بوده است؛ که با رفتن به این کافه میتوانید میزهایی که این افراد پشت آن مینشستند و کارهایشان را انجام میدادند، ببینید. این کافه در منطقه ی مون پارناس پاریس واقع شده است و یکی از شلوغترین کافه های پاریس است. 

کافه له دومگو پاریس

کافه له دومگو یکی از مناطق توریستی پاریس به شمار میرود؛ زیرا یکی از کافه های بسیار محبوب افراد سرشناسی مثل سیمون دوبوار، ژان پل سارتر، آلبرت کامو، ارنست همینگوی، پیکاسو و بوریس ویان بوده است. این کافه به مدت صد سال به عنوان یک مغازه لوکس پارچه فروشی مشغول به کار بوده است و در سال 1914 تغییر کاربری داد؛ که به یک کافه تبدیل شد. این کافه در خیابان سن ژرمن و در نزدیکی کافه دو فلور قراردارد. 

کافه دو فلور پاریس

یکی دیگر کافه های محبوب ژان پل سارتر، سیمون دوبوار، ارنست همینگوی، پیکاسو و بریجیت بوردو،کافه دو فلور است که در نزدیکی کافه له دومگو در خیابان سن ژرمن واقع شده است. این کافه در سال 1885 آغاز به کار کرد و هم اکنون یکی از کافه های مورد علاقه ی توریست هاست. 

کافه های مشهور پاریس

کافه لا کلوزری د لیلا پاریس

یکی از کافه های رمانتیک شهر پاریس، کافه لا کلوزری دلیلا ست که معماری جذابی دارد و سقف و دیوارهایش از شیشه ساخته شده اند. این کافه نیز در محله ی مون پارناس قرار دارد و در گذشته پانوق افرادی مثل  اسکار وایلد، امیل زولا و پل ورلن است؛ که هنوز میزهایشان در این کافه وجود دارد. 

کافه های معروف پاریس

کافه لو پروکوپ پاریس

کافه لو پروکوپ بعنوان قدیمی ترین کافه فرانسه شناخته میشود که در سال 1686 فعالیت خود را در پاریس آغاز کرد. این کافه توسط یک فرد ایتالیایی به نام “Francesco Procopio dei Coltelli” در خیابان سن ژرمن ساخته و افتتاح شد. این کافه پاتوق افراد معروفی مانند: ژان پل مارا، ژرژ دانتون، روبسپیر، ناپلئون بناپارت، ویکتور هوگو، بنجامین فرانکلین، ژان ژاک روسو، امیل زولا و انوره دوبالزاک بوده است. 

کافه های معروف پاریس

کافه تورنون پاریس

کافه تورنون در گذشته مخصوص سیاستمداران، نویسندگان و روزنامه نگاران مشهور بوده است. این کافه در نزدیکی باغ لوکزامبورگ واقع شده؛ که میتوانید بعد از دیدن از این باغ به کافه بروید و بعدازظهر خود را در آنجا بگذرانید. 

کافه تورنون پاریس

کافه فوکتس پاریس

یکی دیگر از کافه های مشهور پاریس، کافه فوکتس میباشد که در خیابان شانزلیزه، معروفترین خیابان پاریس، قرار گرفته است. این کافه در سال 1899 افتتاح شد و یکی از کافه های لوکس پاریس است که همراه هتل و رستورانش است. 

کافه لو باربوکن پاریس

کافه لو باربوکن برای کسانی مناسب است که به کتاب و کتابخوانی علاقه زیادی دارند و دوست دارند زمان کتاب خواندن خود را در کافه بگذرانند. این کافه در شهر پاریس در خیابان دِنوایه قرار گرفته است. منو غذاهای این کافه نیز بسیار خاص و بینظیر است؛ که امتحان کردن آن را به مسافران پاریس توصیه میکنیم.

کافه لا کافئوتک پاریس

یکی از کافه های جدید و مشهور پاریس، کافه لا کافئوتک است؛ که دارای قهوه های خاص و بینظیری است؛ که حتما باید آن را امتحان کرد. در این کافه فروشگاهی وجود دارد که در آن انواع قهوه ها میفروشند و معروفترین خوراکیش در منو، چیزکیک ماچای آن است. 

لینک های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *